اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیگیری سوژه مردم: بلاتکلیفی دانش‌آموز عشایری بعد 2 ماه

فارس من| دانش‌آموز عشایری در سرخس سرانجام معلم‌دار شد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اقدامات لازم انجام شد تا پوشش تحصیلی این دانش‌آموز توسط معلم خودش صورت گیرد و نیازهای تحصیلی وی با رجوع معلم به منطقه کوچ برطرف شود.

فارس من| دانش‌آموز عشایری در سرخس سرانجام معلم‌دار شد

ابوالحسن حقیقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: پس از پیگیری‌های خبرگزاری فارس درخصوص دانش‌آموز عشایری که مدتی از تحصیل بازمانده بود، موضوع را به‌ بخش اداره عشایر آموزش و پرورش خراسان رضوی واگذار کردیم تا برای دانش‌آموز عشایری که در ابتدای مهر ثبت سناد شده و به‌دلیل کوچ به‌ منطقه دیگر محروم از کلاس است، برنامه‌ریزی کنند. 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: اقدامات لازم انجام شد تا پوشش تحصیلی این دانش‌آموز توسط معلم خودش صورت گیرد و نیازهای تحصیلی وی با رجوع معلم به‌ منطقه کوچ برطرف شود. 

وی اظهار کرد: معلم این دانش‌آموز عشایری که تدریس دو ماه ابتدای سال تحصیلی وی را برعهده داشت پذیرفته است که آموزش این دانش‌آموز را در طی سال انجام دهد، با صحبت‌های صورت گرفته با معلم بنا شد به‌ هر نوعی که زمان برای معلم و دانش آموز مهیا است، برنامه کلاسی را برای این دانش‌آموز به‌صورت سیار برگزار کنند تا از تحصیل باز نماند. 

حقیقی درباره نحوه جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش‌آموز توضیح داد: معلم اعزام شده به‌ منطقه با برگزاری کلاس‌های فوق‌العاده و زمان‌بندی لازم برنامه‌ریزی می‌کند که عقب‌ماندگی تحصیلی این دانش‌آموز تا پایان سال تحصیلی جبران شود. 

گفتنی است؛ فرد ثبت‌کننده درخواست «دانش‌آموز عشایری کلاس دوم بعد 2 ماه آموزش حالا بدون معلم است» در سامانه فارس من امروز به‌ خبرگزاری فارس خراسان رضوی خبر داد که با وی تماس گرفته و اعلام شده معلم سابق دانش‌آموز عشایری دو روز در هفته برای تدریس به منطقه کوچ مراجعه می‌کند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول